Ruim een maand lang wisten we te verzwijgen dat wij achter de oogjes-actie zitten. We bestaan in 2015 tien jaar en willen hieraan op verrassende wijze aandacht besteden. Veel Snekers weten niet dat wij in het centrum van Sneek gevestigd zijn. Ons 10-jarig jubileum zien we als mooie kans om hierin verandering te brengen.

Met #mustuskieke als afzender maakten wij gewone voorwerpen in Sneek bijzonder. Op een mysterieuze en spannende manier deden we hiermee een beroep op het ‘ons-kent-ons-gevoel’ door in het Snekers te communiceren. De achterliggende boodschap is dat je soms op een andere manier moet kijken. Iets gewoons verandert hierdoor in iets bijzonders. Dit is wat wij bij Invite dagelijks doen om passende communicatiemiddelen voor bedrijven te realiseren.

De stickers in de vorm van oogjes refereren ook naar het zien van nieuwe dingen. Hier doelen we op onze locatie aan de Prins Hendrikkade. Op het eerste gezicht lijkt het pand gewoon, maar onze creatieve organisatie maakt het bijzonder. Ons communicatieteam bestaat uit acht medewerkers, die persoonlijk contact en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. In tien jaar tijd zijn we uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau met specialisaties uiteenlopend van vastgoedcommunicatie en social media tot campagnemanagement en branding.

Voor iedereen die nieuwsgierig is geworden naar de organisatie hebben we goed nieuws. In het kader van ons 10-jarig jubileum organiseren we een open dag, waarbij geïnteresseerden een kijkje achter de schermen krijgen. Op zaterdag 13 juni tussen 13:00 en 17:00 uur is iedereen welkom om te ervaren hoe we bij Invite te werk gaan. Neem bijvoorbeeld deel aan een fotoshoot die gewoon oogt, maar wij door middel van 3D bijzonder maken. Een tikkeltje mysterieus, maar dat ligt wel in ons straatje!

Op vrijdag 24 april maakten we bekend dat wij achter de oogjes-actie zitten. Om dit onder de aandacht te brengen zijn we het centrum van Sneek in gegaan en dat leverde leuke beelden op!

[fancygallery id=”17″]