Eind vorig jaar hebben wij, Henselmans Ontwikkeling, meegedaan aan een prijsvraag van de gemeente Heerhugowaard voor de realisatie van 18 twee onder één kap woningen in de nieuwe wijk de Draai. Begin januari kregen we het verlossende telefoontje dat Henselmans de prijsvraag gewonnen had. Dit plan had ondanks de crisis in de huizenmarkt zo veel potentie dat het snel en goed in de markt gebracht moest worden. Er lag een ambitieuze planning om dit schetsontwerp van de prijsvraag snel uit te werken en in april verkoop gereed te hebben, met op 18 april de verkoopmanifestatie. Groot onderdeel hiervan zijn de verkoopstukken. Daar konden we een paar weken voor start verkoop mee starten.

We hadden nooit eerder met Invite gewerkt. De referentieprojecten en de website zagen er verzorgd uit. In het gesprek de communicatieadviseur hadden we al het gevoel dat Invite wel eens heel goed bij dit project zou kunnen passen. Friese nuchterheid en mensen die van aanpakken weten.

De stijl van het project Plevier sloot precies aan bij wat wij voor ogen hadden voor onze doelgroep; strak, maar wel met warmte en menselijkheid. De uitwerking van de promotiestukken was kwalitatief goed en verliep volgens planning. In tegenstelling tot wat we vaak gewend zijn van reclamebureaus hoefden wij Nynke Andree nooit te wijzen op de voortgang. Sterker nog, wij werden soms gestuurd en herinnerd aan de overeengekomen planning!

En op de ochtend van 18 april kwam het busje vol met de brochures en de banners aanrijden. Wat een prachtig resultaat. Wij zijn er nog steeds blij mee en trots op. Natuurlijk ook leuk om te melden is dat alle 18 woningen dezelfde avond nog in optie genomen werden door potentiële kopers en er nu 3 weken later al 50% verkocht is en de gesprekken voor de andere woningen goed verlopen.

Manon Rijkenberg, Henselmans Ontwikkeling