marketing communicatieadvies

Waar bevindt mijn doelgroep zich? En hoe bereik ik die? Voor de hand liggende vragen, maar onvermijdelijk voor een marketing communicatieadvies. Want hoe is je positionering en is er al een propositie en creatief concept [de basis van elke strategische aanpak]? Daarna kijken we verder… naar de in te zetten online en offline communicatiekanalen. Niet klakkeloos geld uitgeven, maar doordacht nadenken over de customer journey en een beresterk verhaal vertellen!

jubileum en nieuwe branding Movacolor

De ontwikkeling en uitwerking van de internationale positionering en de daarbij behorende visuele corporate identiteit oppakken; dat is wat Movacolor ons samen met hen vroeg te doen.
Lees meer

vastgoedcommunicatie ‘Hof van Vreeburch’

Voor Lithos bouw & ontwikkeling zijn wij in het voorjaar van 2014 begonnen met het project Hof van Vreeburch. Een project met ca. 100 woningen die in drie fasen worden verkocht. Inmiddels ontwikkelen wij de communicatiemiddelen voor de laatste fase van het plan. De groente- en fruittelers uit de omgeving, het authentieke dorpse van De Lier en de groene locatie geven een gevoel van geborgenheid en vertrouwen. Dit is ook precies hoe de thematiek van het project tot stand is gekomen: PUUR WONEN.
Lees meer
terugbel verzoek achterlaten?
Geen probleem! Laat hieronder je gegevens achter en wij bellen jou terug, wel zo makkelijk.

zeldzaam mooi wonen
in Nijkerk

In het hart van Nijkerk aan de rand van het sfeervolle centrum, realiseert Lithos bouw & ontwikkeling 13 karakteristieke woningen. Een project in een groene en kleinschalige buurt, maar toch op loopafstand van het historische stadscentrum. Aan Invite de taak om dit te vertalen naar een overtuigend concept en bijbehorende communicatiemiddelen. Zeldzaam mooi wonen, dat kan in De Colenbrander!
Lees meer

kleurrijk project
‘Welkom op de Vijverberg’

In Bergen op Zoom wordt een multiculturele woonwijk gerealiseerd met huur- en koopwoningen, aan een grote vijver. Een project met een uitdaging! "Welkom op de Vijverberg" is de naam van het concept dat wij ontwikkelden. Naast de gehele projectcommunicatie voor deze kleurrijke wijk, hebben we een aantal creatieve acties bedacht om de doelgroep te prikkelen. Denk out-of-the-box!
Lees meer

luxe projectcommunicatie
ParkZuid te Utrecht

In het najaar van 2014 hebben we mogen werken aan een uniek project van Zondag Ontwikkeling in Utrecht, bestaande uit riante vrijstaande villa’s en gedetailleerde herenhuizen. Gerealiseerd met oog voor kwaliteit en comfort, aan ons de schone taak hiervoor een passende projectstijl te ontwikkelen die deze luxe onderstreept.
Lees meer

projectcommunicatie
‘Aan de Kleine Dorpsstraat’

In het historische hart van Bergen realiseert Henselmans Ontwikkeling appartementen in een knusse dorpssteeg. Aan ons de vraag om hiervoor passende middelen te ontwikkelen. De omgeving omringd door zee, strand en bos hebben we hierbij als uitgangspunt genomen. In combinatie met het gezellige centrum biedt het karakteristieke kunstenaarsdorpje het beste van beide. ‘Aan de Kleine Dorpsstraat’ is het buitengewoon plezierig wonen!
Lees meer

marketing en communicatieadvies

Invite produceert geen vastgoedcommunicatie. Wij geven u gericht advies. En vanuit deze inzichten ontwikkelen wij een unieke verkoopboodschap. Het gaat er dus niet om wat wij communiceren, maar vooral wánneer en wáár.
Lees meer