Marketing Communicatieadvies

Waar bevindt mijn doelgroep zich? En hoe bereik ik die? Voor de hand liggende vragen, maar onvermijdelijk voor een marketing communicatieadvies. Want hoe is je positionering en is er al een propositie en creatief concept [de basis van elke strategische aanpak]? Daarna kijken we verder… naar de in te zetten online en offline communicatiekanalen. Niet klakkeloos geld uitgeven, maar doordacht nadenken over de customer journey en een beresterk verhaal vertellen!
jij de krenten, zij de pap?

jij de krenten, zij de pap?

Krenten geven energie. Net wat we nu nodig hebben! Voor wie toch liever in zak en as blijft zitten: met Jan-in-de-zak zit u in ieder geval niet alleen…
Lees meer

Prelude te Sneek

Dit project betrof een totaalpakket, zoals we dat vaak gewend zijn. Van naam bedenken, vaststellen stijl en look en feel, tot de uitwerking van de benodigde uitingen.
Lees meer

Plevier te Heerhugowaard Henselmans Ontwikkeling

De stijl van het project Plevier sloot precies aan bij wat wij voor ogen hadden voor onze doelgroep; strak, maar wel met warmte en menselijkheid. De uitwerking van de promotiestukken was kwalitatief goed en verliep volgens planning. Dit plan had ondanks de crisis in de huizenmarkt zo veel potentie dat het snel en goed in de markt gebracht moest worden. Het resultaat is prachtig!
Lees meer

Nieuw Dorpshart Neck te Wijdewormer

December 2012 startten wij met de verkoop van het project Nieuw Dorpshart Neck te Wijdewormer. Het aanbod bestond uit 12 appartementen boven een multifunctionele accommodatie en 7 bouwkavels. Omdat het project binnen zeer korte tijd gerealiseerd en verkocht diende te worden (verplichting aanbesteding) was een professionele marketingondersteuning noodzakelijk. Door ervaringen op andere projecten kwamen we al snel weer uit op het team van Invite.
Lees meer
Tuinineendag.nl

Tuinineendag.nl

Kent u dat ook? Je hebt een idee dat vraagt om succes en je bruist van het enthousiasme om dit werkelijkheid te maken. Johannes Schilstra van HEGO uit Hommerts overkwam hetzelfde. Hij bedacht een formule waarmee snel en gemakkelijk een nieuwe voortuin kan worden besteld. Invite heeft geadviseerd, de formule een gezicht gegeven door het bedenken van de naam tuinineendag.nl, de huisstijl uitgewerkt en de nodige acties verricht. Het resultaat waren vele enthousiaste bezoekers op een beurs en veel persaandacht. Missie volbracht!
Lees meer
Terugbel verzoek achterlaten?
Laat hieronder je gegevens achter en wij bellen jou terug, wel zo makkelijk.
pitch Energiesprong Sneek

pitch Energiesprong Sneek

Spannend! We zijn weer uitgenodigd voor een pitch. De gemeente Súdwest Fryslân wil in Sneek namelijk 1300 woningen verduurzamen. Hiervoor wordt een stadsbrede campagne, maar ook een wijkgerichte campagne ingezet.…
Lees meer
projectcommunicatie Het Meer

projectcommunicatie Het Meer

Zelf meedenken over hoe u wilt wonen in IJsselmuiden? Ontwikkelingscombinatie PWM en de  gemeente Kampen maken het mogelijk in plan Het Meer. Nieuwe kansen voor geïnteresseerden én voor ons! Want elke nieuwe opdracht is weer een pracht kans om indruk te maken. Net zoals de plannen die er liggen indruk maken, is de vertaalslag wel zo belangrijk.
Lees meer
alles is haalbaar in Harinxmaland

alles is haalbaar in Harinxmaland

Prachtig wonen in de nieuwe uitbreidingswijk Harinxmaland in Sneek. Wij mochten de vastgoedcommunicatie ontwikkelen voor de gemeente Súdwest Fryslân. Van niets naar iets is de pay-off ‘Alles is haalbaar in Harinxmaland’ en de hierbij horende projectstijl doorgevoerd in het kleinste detail. Een mooie uitdaging waarvoor wij graag onze handen uit de mouwen steken.
Lees meer