Het Overduyn

Binnen 3 weken alle woningen verkocht door Invite haar multichannel campagne

“Waarom wil je in het Overduyn wonen? Wellicht een enigszins rare vraag. Er hoeft geen huis verkocht te worden. Nu niet meer. Drie weken geleden nog alle 41. Daar heeft Invite een grote bijdrage aan geleverd. Voor een locatie in Den Dolder wilden wij graag emotie verkopen in plaats van huizen. Een bijzondere plek, maar met de beperking van een spoorlijn langs deze toekomstige woonwijk. Veel mooie punten te benoemen die misschien onder zouden sneeuwen door de spoorlijn.

Menno de Roos wist heel goed onze vraag te vertalen naar een “tijdschrift” vol emotie. Voorop een mijmerende dame. Sla je het tijdschrift open dan word je getroffen door een mooie foto van de zon die door de bomen schijnt. Het bos van Den Dolder. Pagina’s die in elkaar overlopen, Artist Impressions met een warme kleur, maar ook een grote pagina van een luchtfoto MET spoorlijn. Alles naar waarheid.

Het team van Invite heeft ook de website voor Lithos gemaakt. Ook daar wisten ze weer treffend de emotie over te brengen. Het regelmatig vullen met nieuwe informatie is een taak die je gerust bij dit team neer kunt leggen. Vervolgens het bouwbord. Ook dat werd geregeld met het mooie beeldmerk. Zonder één tekening van een woning wisten we aandacht te genereren. Kortom: omdat Invite zoveel disciplines in huis heeft, kan het gehele proces uitbesteed worden aan dit team. Met als spin in het web Nynke Andree. Compliment!

Dus: waarom wil je in het Overduyn wonen? Omdat Invite kon laten zien wat een kwaliteiten deze locatie biedt!”

Karin Scholten | Lithos bouw & ontwikkeling